Gözden kaçırmayın
Balıkesir'de MEBİ Deneme Sınavı: TYT, AYT ve YDT İçin Son ŞansBandırma 17 Eylül Üniversitesi bünyesinde, Kurban Bayramı vesilesiyle bayramlaşma merasimi gerçekleştirildi.
Üniversite yönetimi tarafından organize edilen törene öğrenciler, akademisyenler ve idari personel bir araya geldi. Katılımcılar, bayramlaşma merasimi kapsamında birbirlerinin elini öperek bayram tebriğinde bulundu.
Tören, kurban kesimi ve bayram namazı gibi geleneksel bayram ritüellerinin ardından gerçekleştirildi. Üniversite yetkilileri, tüm paydaşlara ve ailelerine mutlu bayramlar diledi.







Yorumlar
Yorum Yap